Med slovenskimi uporabniki mobilnih telefonov je v zadnjem času zaokrožilo veliko SMS sporočil, ki vabijo k udeležbi nagradnih iger za vrednostne bone slovenskih supermarketov. Uporabnika v resnici poskusijo prepričati, naj se včlani v plačljiv SMS klub, ki bo njegov račun za mobilne storitve tedensko obremenil za vsaj 5€. Slovenski trgovci svetujejo previdnost! 

Sporočilo, ki uporabnika poskusi premamiti z vrednostnim bonom za 450€ za trgovini Mercator in Lidl., vsebuje spletno povezavo, ki vodi do obrazca za “prijavo” v nagradno igro. Uporabnik mora vanj vnesti svojo telefonsko številko in izbrati geslo. Če to stori, bo na mobilni telefon sprejel novo SMS sporočilo, na katerega bo moral odgovoriti in tako potrditi svoje sodelovanje v nagradni igri za vrednostni bon. Težava je, da se bo uporabnik s tem včlanil v plačljiv SMS klub, ki ga bo mesečno stalo 20€ ali pa več. Vrednostnega bona za nakup v Mercatorju ali  Lidlu pa ne bo dobil nikoli, saj v izmišljeni nagradni igri ne bo izžreban nihče.

 

Lažno SMS sporočilo, ki ste ga mogoče že prejeli ali pa ga mogoče še lahko!

 

Organizator “nagradne igre” je spletna stran Trivicell, ki naj bi jo upravljalo izraelsko telekomunikacijsko podjetje M.E.Media Market LTD. A kot kontakt za reševanje tehničnih težav pa navajajo avstrijsko podjetje DIMOCO, na katerega nepošteno poslovno prakso je pred časom že opozorila Zveza potrošnikov Slovenije.

 

 

 

Vir:
https://siol.net/digisvet/nasveti/cesa-ne-naredite-ce-prejmete-tak-sms-za-mercator-ali-lidl-458782